Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
In: Cellular Neural Networks and their Applications. Proceedings of the 8th IEEE international workshop Budapest (CNNA 2004).
In: Winter school of computer graphics, Plzen. WSCG' 2004. (Poster Proceedings).
In: Learning for Adaptable Visual Systems (LAVS '04). Proceedings of the Satellite workshop ICPR 2004, Cambridge.
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 3212, pp. 347-354.
In: Visualization, imaging, and image processing. Proceedings. of the 4th IASTED international conference, Marbella.
In: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning. Proceedings of the Third EDEN Research Workshop and International Conference, Oldenburg.
In: Képfeldolgozók és alakfelismerők IV. Konferenciája, Miskolctapolca..
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 3058, pp. 83-93.
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 3149, pp. 776-783.
In: Global Research and Education in Intelligent Systems. Proceedings of the 3rd International Conference INTER-ACADEMIA 2004, Budapest Vol. 2.