Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
JOURNAL OF INTELLIGENT & ROBOTIC SYSTEMS, 93 (1-2)., pp. 261-276. ISSN 0921-0296
In: ACC'94. Proceedings of the 1994 American control conference. Baltimore, 1994. Vol. 2..
IEEE TRANSACTIONS ON CONTROL SYSTEMS TECHNOLOGY, 27 (5)., pp. 2209-2220. ISSN 1063-6536
In: XXV. FISITA congress. Automobile in harmony with human society. Vehicle dynamics. Technical papers. Beijing, 1994.
In: MOVIC'94. Second international conference on motion and vibration control. Yokohama, 1994. Vol. 2..
In: SAFEPROCESS'94. IFAC symposium on fault detection, supervision and safety for technical processes. Preprints. Espoo, 1994. Vol. 2..
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA, 16 (9)., pp. 11-25. ISSN 1785-8860
In: MOVIC'94. Second international conference on motion and vibration control. Yokohama, 1994. Vol. 1..
In: National instruments European user symposium. Proceedings. Munich, 1994.
In: INES 2019 : IEEE 23nd International Conference on Intelligent Engineering Systems IEEE, Budapest, pp. 11-16.