
Mihály András, Ph.D.
tudományos munkatárs, kutató
E-mail
@email
Telefon
+36 1 279 6221
Cím
1111 Budapest, Kende u. 13-17.
Szobaszám
K 429
Bemutatkozás
Mihály András a Járműdinamika és Irányítás Kutatócsoport tudományos munkatársa, 2015 óta dolgozik az MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetben. Főbb kutatási területei: integrált járműirányítás, agymotoros járműirányítás, vezetői modellezés, adaptív sebességszabályozás, aktív és félaktív futómű szabályozás, oszlopban és csoportban haladó járművek együttes irányítása.
Beosztás
- tudományos munkatárs SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutató Laboratórium 2023-
- tudományos segédmunkatárs MTA SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutató Laboratórium 2015-2022
- tudományos segédmunkatárs MTA-TKI BME „Irányítástechnikai” c. kutatócsoport 2015-2017
- tudományos segédmunkatárs BME Közlekedésmérnöki Kar, Közlekedés- ésJárműirányítási Tanszék 2013-2014
- doktorandusz BME Közlekedésmérnöki Kar, Közlekedés- ésJárműirányítási Tanszék 2010-2013
Végzettség
- Ph.D. (közlekedéstudományok), Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2022.
- MSc, okleveles közlekedésmérnök, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (2008).
Kutatási területek
- Integrált járműirányítás
- Rekonfiguráló, energiaoptimális, hibatűrő agymotoros járműirányítás
- Vezetői modellezés
- Adaptív sebességszabályozásű
- Aktív és félaktív futómű szabályozás
- Oszlopban és csoportban haladó járművek együttes irányítása
- Megerősítéses tanulás alapú irányítások
Oktatási tevékenység
- Irányításelmélet
- Járműirányítás I-II.
- Diszkrét irányítások tervezése
- Programozás C- és Matlab nyelven
Válogatott projektek
- SEPPAC (2015-2017)
A SEPPAC projekt (Részlegesen automatizált járműplatform biztonsági és gazdaságossági funkciókkal) célja egy gazdaságos üzemeltetést, biztonságos működést, a vezetői és üzemeltetői igények, valamint egyes járműrendszer gyártói követelmények figyelembevételét megvalósító, optimális sebességprofil szerint működő járműirányítási rendszer tervezése és prototípus formájában történő realizálása.