Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
In: Proceedings of the 5th IFAC symposium on fault detection, supervision and safety of technical processes. SAFEPROCESS 2003 Washington.
In: SAMI 2017 : IEEE 15th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics IEEE, Budapest, pp. 347-351.
In: Az elmélet és a gyakorlat találkozása a térinformatikában VIII. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 105-112.
In: 25th Mediterranean Conference on Control and Automation (MED) IEEE, New York, pp. 180-185. ISSN 2473-3504
INTELLIGENT DECISION TECHNOLOGIES, 11 (4)., pp. 431-439. ISSN 1872-4981
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, 2906, pp. 444-453.
Production Systems and Information Engineering, A publication of the University of Miskolc (Vol. 1)., pp. 107-124.
PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING, 30 (1-2)., pp. 69-92.
In: European Symposium on Computer Aided Process Engineering, 13(Computer-Aided Chemical Engineering, 14).
In: 2nd International Conference on Global Research and Education (Inter-Academia 2003).