Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
In: American Control Conference.
In: 10th IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE 2001).
In: IMTC/2001. Proceedings of the 18th IEEE instrumentation and measurement technology conference. Rediscovering measurement in the age of informatics. Budapest, 2001. Vol. 2..
In: ALCOSP 2001. IFAC workshop on adaptation and learning in control and signal processing. Preprints. Cernobbio-Como, 2001..
In: NOLCOS'01. 5th IFAC symposium nonlinear control systems. Preprints. Saint-Petersburg, 2001..
MTA SZTAKI, Budapest, pp. 14.
In: The 2nd international PhD student workshop on systems and control. "Young generation's viewpoint." Balatonfüred, 2001..
In: ECC 2001. Proceedings of the European control conference. Porto, 2001..
In: 1st Workshop on Omnidirectional Vision Applied to Robotic Orientation and Nondestructive Testing (ICAR 2001).
Tatra Mountains Mathematical Publications, Mathematical Institute Slovak Academy of Sciences (Vol. 2)., pp. 73-91.