Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
In: Fluid Mechanics and Heat and Mass Transfer. Proceedings of the 2004 WSEAS/IASME International Conference.
Hungarian Academy of Sciences; Budapest University of Technology and Economics, Budapest, pp. 169-190.
In: Proceedings of the 13th IFAC Symposium on System Identification SYSID 2003, Rotterdam.
In: Proceedings of the 5th IFAC symposium on fault detection, supervision and safety of technical processes. SAFEPROCESS 2003 Washington.
In: Proceedings of the American control conference. Chicago, 2000.
In: Advances in Automotive Control. Proceedings of the IFAC symposium Salerno.
In: 4th IFAC symposium on fault detection supervision and safety for technical processes. SAFEPROCESS 2000. Preprints. Budapest, 2000. Vol. 1..
VEHICLE SYSTEM DYNAMICS, 40 (4)., pp. 193-228.
In: Control and Automation. Proceedings of the 12th Mediterranean Conference MED 2004, Kusadasi.
In: Literature for Nordic process control workshop 9. Lyngby, 2000..