Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
INTERNATIONAL JOURNAL OF BIFURCATION AND CHAOS, 23 (8)., pp. 1350141-1-1350141-17. ISSN 0218-1274
In: SAFEPROCESS 2009. 7th IFAC international symposium on fault detection, supervision and safety of technical processes. Barcelona, 2009..
Control Engineering Practice, 18 (5)., pp. 554-565. ISSN 0967-0661
CHEMICAL ENGINEERING TRANSACTIONS, 35, pp. 1303-1308. ISSN 1974-9791
In: 11th international PhD workshop on systems and control a young generation viewpoint. Proceedings. Veszprém, 2010..
In: 9th IFAC Symposium on Nonlinear Control Systems, NOLCOS 2013, 2013-09-04 - 2013-09-06, Toulouse, Amerikai Egyesült Államok.
In: IECON 2009. Proceedings of the 35th annual conference of the IEEE Industrial Electronics Society. Porto, 2009..
Entropy, 12, pp. 772-797.
In: ICCC 2013, Proceedings of IEEE 9th International Conference on Computational Cybernetics, 2013-07-08 - 2013-07-10, Tihany, Magyarország.
Reliability Engineering and System Safety, 94 (5)., pp. 942-953.