Útvonalterv
Önálló járművek fejlesztése AI és érzékelő technológiákkal.
Önállóan működő robotok tervezése dinamikus környezetekhez.
Több hálózatra kiterjedő méretezhető, megbízható rendszerek tervezése.
Skálázható felhő-infrastruktúrák és szolgáltatások kezelése.
Gépek képessé tétele a fizikai világ érzékelésére és kezelésére.
Számítógépes és fizikai folyamatok integrációja a gyártásban és a logisztikában.
Számítógépes rendszerek és hálózatok védelme digitális támadások ellen.
Matematikai módszerek kutatása és alkalmazása optimalizálásra és tanulásra.
Algoritmusok és MI kutatása.
Multimédiás és VR alapú élményekkel gazdagított tanulási környezetek fejlesztése.
Az intézet által koordinált Nemzeti Laboratóriumok célja a hazai kutatás-fejlesztés erősítése és a gazdaság versenyképességének növelése innovatív, nemzetközi szintű megoldásokkal.
A platform célja a technológiai korszakba lépéssel, az internet alapú gazdasághoz való innovációs alkalmazkodás támogatása. Bővebben
Tudományos felhőszolgáltatások kutatási projektek számára. Bővebben
Tudományos Adatrepozitórium a magyar kutatói közösség számára. Bővebben
In: AIAA Guidance, Navigation and Control Conference 2011 AIAA, Reston (VA), pp. 6181-6193.
In: Proceedings of the 13th MINI Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies BME Vasúti Járművek Tanszék, Budapest, pp. 539-546.
International Journal of Vehicle Autonomous Systems, 8 (2-3)., pp. 126-145. ISSN 1471-0226
In: Preprints of the 19th IFAC World Congress IFAC, Cape Town, pp. 718-723.
In: MED 2010. 18th Mediterranean conference on control and automation. Marrakech, 2010..
In: Fisita 2014 World Automotive Congress, 2014.06.02-2014.06.06, Maastricht.
In: Preprints of the 19th IFAC World Congress IFAC, Cape Town, pp. 742-747.
In: Conference on control and fault tolerant systems. SYSTOL-2010. Nice, 2010..
In: Proceedings of the 13th MINI Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies BME Vasúti Járművek Tanszék, Budapest, pp. 57-64.
In: Proceedings of American Control Conference (ACC-2014) IEEE, Portland, pp. 1204-1209.